2006

Marka została stworzona przez Pierre Hamblenne, młody belgijski przedsiębiorca. Początkowo J&JOY składała się wyłącznie z zakresu męskich polo.

2009

Kolekcja dla dzieci jest tworzona. Od samego początku jest bardzo skuteczna, zwłaszcza ze względu na brak konkurencji w tym segmencie. Marka jest obecnie rozpowszechniana w nie mniej niż 50 mutlibrandowych sklepach.

2012

Już dystrybuowane w ponad 200 placówkach, J&JOY zaczyna sie sprzedawać we Francji i w Luksemburgu.

2013

J&JOY posiada obecnie 350 sklepów w całej Francji i 2 monobrandowych salonów, zwane flagowych sklepów. Marka bierze udział po raz pierwszy na targach Bread & Butter. Kolekcja "Smart Line" została uruchomiona.

2014

J&JOY jest aktualnie obecny w Niemczech, Austrii, Chinach i Wielkiej Brytanii za pośrednictwem 500 placówek. Teraz są 6 flagowych sklepów.

2016

Nowe jednomarkowych sklepów są planowane w całej Europie. J&JOY zapewnia dużo niespodzianek!


Nasza wiedza

Radość

Nazwa i specyficzne logo, które inspirują radość. Nosić J&JOY podnosi przyjemność, "enJOYment"!

Kolory

Czasami prowokująca, czasami skromniejsza, J&JOY to sposób, aby zobaczyć dobrą stronę życia, i to pokazać.

Szczegóły

Wyszukiwane szczegóły sprawiają że każdy artykuł jest wyłączny i daja realną wartość dodaną. Na przykład, każdy produkt jest podany z torebką z materiału oraz dopasowanym breloczkiem do kluczy.

Merchandising

Artykuły J&JOY przyciągają uwagę. Tożsamość marki jest rozpoznawalna z daleka!

Jakość

Wszystkie produkty J&JOY są z najwyższej jakości, aby zapewnić maksymalny komfort. Są testowane 30 razy z pralką i suszarką.

Wykonane z godnością

Producenci spełniają międzynarodowe standardy w zakresie jakości, środowiska i pracy. Ponadto, J&JOY inwestuje w projekty społeczne.

Więcej informacji

Kontynuując przeglądanie tej strony, zgadzasz się na stosowanie cookies, które proponują informacje i spersonalizowane oferty oraz pomagają w tworzeniu statystyk odwiedzin.